בניית אתרים לעסקים

מטרת העל של בניית אתרים לעסקים היא כמובן להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות, אבל רבים עושים טעות ומשקיעים את האנרגיות במקומות לא מתאימים. אז איך בונים אתר שגולשים יישארו בו ומה זה קשור לאלגוריתם של גוגל? הנה המדריך המלא

יש מספר שלבים שהם חלק בלתי נפרד מכל תהליך בניית אתרי וורדפרס לעסקים בינוניים, קטנים או גדולים. השלבים הללו דורשים הקפדה ומיומנות, אבל ביצוע נכון שלהם מגדיל את סיכויי ההצלחה של האתר גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בשלב הראשון, מאפיינים את האתר לפי קהל היעד ומעצבים אותו כדי להניע לפעולה. בשלב השני, בונים את האתר אחד לאחד בהתאם לעיצוב בגרסת הדסקטופ והמובייל. בשלב השלישי, מזינים את כל התוכן ומבצעים בדיקות שהכל נראה טוב עובד ותקין. כמובן שהכל נעשה על גבי שרת בחבילת אחסון אתרי וורדפרס, מהירה בטוחה ובעלת פנל ניהול מתקדם.

אל תתייחסו לקידום אתרי אינטרנט כמטרה בפני עצמה

הבעיה היא שחלק מבעלי העסקים משקיעים את האנרגיות שלהם במקומות לא מתאימים. זה לא רק בזבוז זמן, אלא גם מתכון בטוח להוצאות מיותרות.

רבים רואים למשל את העניין של קידום האתר כמטרה בפני עצמה, כדי להופיע במקום כמה שיותר גבוה בגוגל. מדובר כמובן ביעד לגיטימי ואף חיוני לעסק שרוצה לשרוד במאה ה-21, אבל אסור לשכוח שהקידום הוא רק אמצעי.

כך תביאו את הגולשים – אבל גם תעודדו אותם להישאר

בפועל, מטרת העל של בניית אתרים לעסקים מכל סוג היא כמובן אחרת לגמרי: להגיע ללקוחות חדשים, לגרום להם להישאר, להניע אותם לפעולה ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות. זה אמנם נשמע מסובך, אבל לא חייב להיות כזה.

קודם כל, חשוב להשקיע בתהליך מסודר ומקצועי של בניית אתרי וורדפרס. במסגרת התהליך, יש לשים את הדגש על נראות, עיצוב, חווית המשתמש מבחינת UX/UI וכן הלאה.

החדשות הטובות הן שזה ממילא מה שהאלגוריתם של גוגל אוהב. במילים אחרות, בניית אתרי וורדפרס ברמה גבוהה כבר תעשה עבורכם את רוב העבודה, גם ישירות מול הגולש וגם מבחינת קידום אורגני.

אתרים לעסקים בונים רק עם מי שזה המקצוע שלו

בעלי העסקים הם לא בהכרח אלו שהכי מתאימים לבנות את האתר. אמנם הם מכירים את העסק שלהם טוב יותר מכל אחד אחר, אבל זה לא אומר שיש להם את הניסיון והידע הנדרשים לטובת בניית אתרים לעסקים.

בסופו של דבר, אם רוצים שהגולשים ייהנו מהאתר ויעברו את כל התהליך עד הקופה, צריך לפנות למי שמתמחה בבניית אתרים לעסקים ומכיר את הנושא מקרוב. כך מעלים לאוויר אתר שבנוי בצורה נכונה, מקודם באופן טבעי בגוגל ובעיקר מביא תוצאות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *