תחזוקת אתר

כאשר שוכרים בונה אתרים כדי לפתח את האתר שלך, הרבה מאמינים שהם צריכים שהסוכנות תהיה אחראית על פיתוח האתר, אחסון ותמיכה. עם זאת, חלקם אינם מבינים שחשוב מאוד שתהיה להם תוכנית תחזוקה שוטפת וארוכת טווח.

אתר אינטרנט אמור להיות מסוגל ליצור רושם ראשוני מושלם, אמור להיות מסוגל לייצר כמות טובה של תנועה, צריך לשמש כצוות מכירות עבור העסק שלך, הוא צריך להיות מרשים כדי שיאלץ את המבקרים להישאר באתר זמן רב יותר וכן לבצע רכישות.

חברות רבות יוצרות אתרים יפים אך לאחר מכן לא מצליחות לתחזק ולעדכן אותם על בסיס קבוע. הם לא מבינים שאם האתר שלהם מיושן ולא רספונסיבי, הם יאבדו אמינות כמו גם מכירות. אז אם השקעתם השקעה משמעותית באתר שלכם, אז כדאי לכם לפנות לאיש מקצוע לקבלת תחזוקת אתר אינטרנט על בסיס קבוע.

תחזוקה שוטפת תשמור על פעילות האתר בצורה חלקה 24/7

אתר אינטרנט הוא הפנים הדיגיטליות של העסק שלך. הוא צריך לעבוד כמו שצריך כל הזמן. לפיכך, תחזוקה שוטפת של האתר היא חשובה ביותר. זהו חלק חיוני בשמירה על תקינותו. אם לא אכפת נושא תחזוקה ועדכון האתר על בסיס קבוע, ייתכן שהמבקרים שלך לא יבטחו בו ואתה עלול לאבד לקוחות פוטנציאליים.

עדכוני מערכת ותוספים

עדכוני אתרים מספקים תכונות חדשות ופונקציונליות לאתר שלך. למה שלא תרצה תכונות חדשות לאתר? ככל שתקדימו ליישם את העדכון, כך תקבלו מוקדם יותר את הפונקציונליות החדשה הזו. תחשוב למה אתה תמיד מעדכן את הטלפון שלך לדגם חדש. כלומר, אם אתה משתמש בגרסה ישנה יותר של וורדפרס, החוויה הכוללת שונה בהרבה ולעיתים איטית יותר מאשר מישהו שמשתמש בגרסה העדכנית ביותר.

אבטחת אתר

וורדפרס ומערכות אחרות מתעדכנות באופן רציף ותיקוני אבטחה חדשים משוחררים על בסיס שבועי. מצד שני, ההאקרים מנסים לנצל נקודות תורפה של תוכנה מיושנת.
עם שירות תחזוקת אתרים מקצועי, האתר שלך יישמר תמיד מעודכן ומאובטח. זה עוזר לך להתמקד בעסק שלך במקום לדאוג לגבי האתר שלך. ללא שירות אבטחה ותחזוקה נאותים של האתר, אתה מסתכן בפריצה או באגים באתר, מה שעלול לגרום להוצאות או נזקים נוספים.

שימור לקוחות וחשיפה לחדשים

אתר אינטרנט מתוחזק מושך לקוחות חדשים ושומר על רמות העניין של הלקוחות הקיימים. האתר שלך צריך להיות מרוכז בלקוחות ולשמור על רלוונטיות על ידי רענון שוטף של התוכן והבטחה שנקודות המגע של הלקוחות תקינות. בדוק באופן שגרתי שטופסי יצירת קשר עובדים, רשימות הכתובות ומספרי הטלפון מעודכנות והמוצרים, השירותים והמחירונים עדכניים ונכונים.

תדמית העסק

האתר שלך הוא השתקפות פומבית של התדמית הארגונית שלך. אתר אינטרנט מתוחזק גרוע עם הרבה שגיאות, קישורים שבורים, דפים מתים ומידע מיושן מקרין תדמית ארגונית מרושלת ועלול לגרום לעסק לרדת עם הזמן. בדוק באופן שגרתי את המראה והתחושה של האתר שלך ועדכן אותו כך שיתאים לתדמית הארגונית שלך. בדוק ותקן קישורים שבורים, דקדוק לקוי ושגיאות כתיב במהירות האפשרית – רצוי לפני שלקוח מביא אותם לידיעתך.

לסיכום ניתן לומר שתחזוקת אתר תעזור להימנע מבאגים, תחסוך זמן וכסף, תשמר לקוחות, תביא לקוחות פוטנציאלים חדשים ותהפוך את אתר האינטרנט שלך למאובטח ככל האפשר. חפשו בונה אתרים שיש לו שירות של בניית אתרים פלוס תחזוקת אתר שוטפת.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *