יצירת קשר באתר אינטרנט

יצירת לידים רחוקה מלהיות פשוטה כמו כפתור "לחץ כאן" שדרכו משתמשים מגיעים לעמוד הבית של האתר שלך. בניית אתר לעסק שאינו מותאם ליצירת לידים הוא מתכון לאסון.

השגת לידים חדשים דורשת גישה אסטרטגית. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

שיהיה קל למצוא את האתר

האתר שלך הוא הלב של העסק המקוון שלך. לכן הבטחת האופטימיזציה של יצירת לידים היא חיונית להבטחת ההצלחה ארוכת הטווח של אסטרטגיית יצירת ההפניות שלך. השאלה אם כך היא איך יוצרים אתר אינטרנט שהוא:

  • קל למצוא
  • מספיק אטרקטיבי כדי לתפוס את עיניו של הלקוח הפוטנציאלי
  • מספיק מעורב כדי לפתות את הלקוח הפוטנציאלי לנסות את המוצר שלך

התשובה טמונה בשימוש בשני כלים פשוטים – שם הדומיין והתוכן שלך. שם דומיין חזק שבולט ונראה אמין לא רק ימשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים אלא גם יגרום להם לעסוק מההתחלה.

שנית, ודא שהתוכן והפונקציונליות של האתר שלך הם לא פחות ממושלמים. הערך שאתה מציע דרך התוכן והמסרים שלך יחזק עוד יותר את המומחיות והאמינות שלך כעסק.

היבטים אלו בונים אמון אשר מעודדים לקוחות לשתף אתכם במידע שלהם ולאפשר מעורבות נוספת.

יצירת קשר באתר אינטרנט

הוספת טפסי לידים/התקשרות לדפים שמקבלים את מירב התנועה

התחל בביצוע ביקורת מאיפה מגיעה רוב התנועה המקוונת שלך. יכול להיות שיש לך מכרה זהב של דפים שהם מחוללי לידים מצוינים, ואתה אפילו לא יודע על זה. הנה כמה דפים נפוצים שבהם עסק עשוי לקבל מבקרים:

  • פוסטים בבלוג
  • מדיה חברתית
  • שיווק בדוא"ל

לאחר שזיהית את הדפים הללו, השלב הבא הוא לבצע אופטימיזציה שלהם עם תוכן רלוונטי ושימושי למשתמשים כדי להישאר מעורבים באתר שלך. הוסף תוכן ארוך יותר או שתף משאבים המבקשים את פרטי הקשר שלהם. ודא שאתה מספק ערך לפני שאתה מבקש מהם משהו.

שים לב לקריאות לפעולה

דף הבית שלך נמצא בראש המשפך השיווקי ועליו לבקש מנוי לניוזלטר בדוא"ל או ניסיון חינם של המוצר/שירות. לדוגמה, תוכל לשקול להציב אחד מהקריאות לפעולה הבאה בראש ובמרכז האתר שלך:

קבל ניסיון חינם

ניסויים והדגמות חינם מקלים על המשתמש שלך לבדוק את המוצר או השירות שלך לפני שהוא מתחייב למערכת יחסים ארוכת טווח. הם מאפשרים לך ליצור רשימה של לידים שמציגים כעת את המוצר שלך. שמור את המוצר שלך זמין בחינם לתקופה מסוימת באמצעות קריאה לפעולה וטופס שבו תוכל לאסוף את הפרטים שלהם.

הירשם לניוזלטר שלנו

לעתים קרובות משתמשים מעדיפים חווית גלישה לא פולשנית. יש פחות סיכוי שהם יבצעו רכישה בפעם הראשונה שהם מגיעים לאתר שלך. כדי לשמור על מעורבותם מבלי לבקש יותר מדי, הזמינו אותם להירשם לניוזלטר שלך שמעדכן אותם לגבי הטרנדים האחרונים ועדכוני המוצרים.

בדוק וחדד את התהליכים

בדיקת התהליך היא חלק מכריע באסטרטגיית שיפור יחס המרה. בדיקות A/B רגילות יכולות לעשות פלאים עבור שיעורי הקליקים שלך.

בדוק תוכן שונה, עותק מודעה, פריסת דף נחיתה, נוסח הקריאה לפעולה, פלטפורמות ועוד. הדרך האידיאלית היא ליצור שתיים עד שלוש גרסאות של הצעה ולבדוק איזו מהן עובדת הכי טוב. זה יעזור לך למצוא היבטים שעובדים היטב עם המשתמשים שלך ויספק לך נתונים שניתן להשתמש בהם בכל מסעות הפרסום העתידיים שלך.

השתמש בצ'אט חי

שימוש בצ'אט חי יכול להיות אחד ממחוללי הלידים הגדולים והיעילים ביותר שלך.

הדרך להשתמש בצ'אט חי היא לבדוק תחילה את האתר שלך כדי לראות אילו דפים מקבלים את התנועה המקסימלית והיכן משתמשים מבלים את פרק הזמן המקסימלי. באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים, אתה יכול להתקין צ'אט חי בדפים שבהם המשתמשים עשויים להזדקק לתשובות מיידיות או לסיוע. זה מאפשר לך לאסוף ולהתחבר לתובנות לגבי צרכי המוצר שלהם ולטפל בשאלות שהתוכן בדף לא עונה עליהן.

המשך זאת על ידי שילוב צוות שירות הלקוחות שלך בצ'אט החי שלך. זה מבטיח שכל מבקר מקבל מענה לשאלותיו ובעיות נפתרות, לא משנה לאיזה כיוון השיחה לוקחת.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *